21
jan
12

En seier med 199 poeng av 200 og opprykk til Elite

Rally stevne i Drammen hundepark  – Jeg er superfornøyd med dagens første stevne. Det beste resultatet Bruno og jeg har hatt noen gang 🙂 199 poeng i klasse 3. Det gav en 1:e plass og det siste nappet til Elite.

Bruno med sin 1:plass rosett i klasse 3

Blev nok litt ør, så stevne to når vi startet i elite dirigerer jeg Bruno til «kryss bak» når skiltet var «kryss forran» og så var det stevnet over. Vi gikk hele banen og det var mange bra momenter – både slalom, frammåtsendning til markør og avstandskommando fungerte bra men han føll ut på «dekk under mars» så det må vi øve på + at matmor må lære seg å lese… he,he men UTROLIG GØY å være i Elite nå 🙂

Koser meg masse på stevner med så mange hyggelige hunde venner. Gratulerer til mange fine resultater og vil bare si 1000 takk for hjelpen jeg fikk når jeg skulle kjøre og bilen min stog fast i de 20 cm snø som hadde kommet når vi var inne i hallen. Bruno fikk også leke og rase med Kira og Azora på hundejordet etter konkurransen så nå har jeg en lykkelig og sliten hund i sofaen 🙂

 


4 Svar to “En seier med 199 poeng av 200 og opprykk til Elite”


  1. januar 21, 2012, kl. 6:58 pm

    Gratulerer så masse. Det var utrolig gøy at dere er i eliteklassen 🙂

  2. 2 Mona
    januar 22, 2012, kl. 7:09 pm

    Gratulerer Ylva – det er så morsomt at du er i Eliteklassen – nå blir vi konkurrenter 😀

  3. februar 10, 2012, kl. 8:38 am

    Wow! Imponerende Ylva! Gratulerer SÅ masse!

  4. februar 23, 2012, kl. 6:14 am

    Holder Bruno seg innenfor ringen, så er det kort vei til championatet. For dere er rågode!!!! Bruno har kjempefine og presise øvelser så det er en fryd å se på. Lykke til i neste konkurranse! 😀


Legg igjen en kommentar


Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med blant 8 andre abonnenter

Arkiv

Blog Stats

  • 8 271 hits